سالگرد 7 سالگی بلک پینک

 

2023/8/8 سالگرد 7 سالگی بلک پینک بود

با 5 روز تاخیر براتون همه چیز رو میزارم)))

 


پست اینیستا blackpinkoffical برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

"هفتمین سالکرد بلک پینک"

 

 

 

پست اینیستا lisa برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

"هفتمین سالگرد من و 3 دختر شکفت انگیزم مبارک. 7 یکی از شماره های مورد علاقه منه و من امیدوارم امسال برای ما خوش شانس باشد"

 

 

 

پست اینیستا jennie برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

"7 سال با بلک پینک🤍 من عاشق همتونم عاشق بلک پینک عاشق بلینکم"

 

 

 

پست اینیستا rose برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

"امروز هفتمین سالگرد بلک پینک هستش! خیلی چیزا هست که میحوام به بلینک و بلک پینک بگم.. نمیدونم با تشکر شروع کنم یا نه ولی اول از همه میخوام هفتمین سالگردمون رو تبریک بگم!!! هفتمین سالگرد بلک پینک مبارک🤍 میخواهم بگم دستتون دارم و از اعضایمان تشکر میکنم که نه فقط 7 سال، 10 سال برای من زحمت کشیدن. ممنونم بلک پینک که همچین نعمتی در زندگی من بودید. من واقعا تونستم همه چیز رو تجربه کنم و بیش از اون چیزی که تابحال به عنوان یک هنرمند ارزو داشتم. ممنون و ممنون و هزاران بار ممنون. بلک پینک، وای جی، تدی، بلینک و همه کسانی که در هفت سال گذشته به بلک پینک اعتقاد داشتند. دلم خیلی پر شده، من نمیتونم از هر خواننده ای که در این سفر هفت ساله با ما چهار نفر بوده تشکر کنم. 7....!!! امروز رسما هفت ساله شد. و من بع تک تک ما بی نهایت افتخار میکنم. برای تاریخ سازی برای اینکه همیشه از کاری که انجام میدیم لذت میبریم و افتخار میکنیم. از بلینک ها برای اعتماد به تک تک ما در تمام این مدت متشکرم.

هفتمین سالگرد مبارک

اعضا...!!!!! ما واقعا... خیلی مشکل داشتیم!!!!!!!! همه شما رو دوست دارم.. ممنون.. واقعا...

تمام عشق و زندگی و روح من.

 

 

 

پست اینیستا jisoo برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

بلک پینک و بلینک هفتمین سالگرد مبارک💖🖤

بلک پینک همیشه در منطقه شماست

دوستتون دارم

 

بلینک بلک پینک برای همیشه

 

 

 

پست اینیستا BPTG برای سالگرد 7 سالگی بلک پینک

بلک پینک در منطقه شماست

هر لحظه، هر روز برای شما ارزشمند است.

تولیدکنندگان، هفتمین سالگرد بلک پینک را با این هدایای عالی جشن بگیرید!

 

 

 

 

 

(هفت سالگی این چهار تا فرشته مبارکککک::::)))))