How hot is Jeon Jungkook? - Quoraطبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

-

طبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

و همچنین امروز ساعت 8 صبح به وقت ایران توی ویورس اومد لایو و گفت که من استفاده ای از برنامه نداشتم برای همین اکانتمو دی اکتیو کردم...

-

طبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

☕/ آپدیت ویورس جونگکوک : 🐰:اینستاگراممو دی‌اکتیو کردم(ترک کردم) هک نشده:) چون ازش واقعا استفاده‌ای نمیکردم و بخاطر همین پاکش کردم ..نگران نباشین !!!

-

طبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

☕/ آپدیت ویورس جونگ کوک: 🐰:من کلا همه چیز از اون برنامه رو حذف کردم خب فکر نکنم به این زودیا دوباره ازش استفاده کنم ! کلا میخواستم بهتون اطلاع داده باشم  !!! هه.هه

-

طبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

صفحه اینستاگرام جونگکوک که غیر فعال شده.

-

طبق گزارشات منتشر شده جونگکوک اکانت اینستاگرامشو دی اکتیو کرد(ترک کرد) و همچنین خود اپلیکیشن رو حذف کرده🙂💔

به دنبال دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام جونگ‌کوک توسط خودش ، عبارت USER JUNGKOOK به ترند ۱ توییتر جهانی رسید.

دوست داشتی فالو بوکول*-*