قرار جیسو بلک پینک و بازیگر ان بوهیون

 

 

به خبرگذاری دیسپچ، جیسو عضو بلک پینک و بازیگر ان بوهیون باهم وارد رابطه شدند.

درباره این گزارش کمپانی yg گفته: جیسو و ان بوهیون با احساساتی زیبا شروع به شناخت همدیگه کردند. لطفا صمیمانه از رابطه انها استقبال کنید.

و کمپانی ان بوهیون گفته: اون ها در حال شناخت همدیگه هستند.

به گفته دیسپچ انها معمولا در خانه جیسو قرار میذاشتند و وقتی جیسو از کنسرت های خارج کشور برمیگشته اوقاتش رو با بوهیون میگذرونده.

خود جیسو قبل از وای جی رابطش رو با بوهیون تایید کرده: من هنوز توی اوایل رابطه امم، بخاطر همین یکم هوشیار و مواظبم . من حس خوبی به بوهیون دارم. ما الان توی دوران شناخت همدیگه با احساسات خوبیم.

بوهیون هم تایید کرده و گفته: با اگاهی نسبت به موقعیت جیسو من به نظرش احترام میزارم.

همچنین بوهیون اعتراف کرده عاشق جیسو شده. 

(بوهیون بخاطر اینکه بتونه جیسو رو بیشتر ببینه و رابطشو حفظ کنه برنامه کاریش رو با تور بلک پینک تنظیم کرده)

 

بازیگر جونگ هه این راجب قرار گذاشتن این دو گفته: من راجب این موضوع چیزی نمیدونستم، قبل از این اینترویو خبر رو در naver دیدم و سوپرایز شدم. خبرش هنوزم توی موضوع اصلی امروزه. امیدوارم عشق زیبا و سالمشون رو ادامه بدن.

 

 

 

 

پ ن: ولی وای جی  معلوم نیست چشه ها. نه به اینکه خیلی اروم میگه این دوتا عاشق همن و اینا. نه به اونکه میگه زندگی شخصی ایدلا به ما ربطی نداره. خو لامصبب خبر دیت جنی هم همینطوری بگو دیگه حتما ایدلت باید اسیب ببینهه؟؟